Retourneren

Bent u niet tevreden met het artikel of wilt u om een andere reden retourneren? Dat kan. U kunt er voor kiezen om uw geld terug te krijgen of om het product te ruilen.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@purenaturals.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Retourproces

  1. U heeft 14 dagen de tijd om uw retour aan te melden.
  2. U krijgt dan van ons een verzendlabel op het pakket te retourneren. (U mag zelf ook het pakket op uw kosten retourneren). De verzendkosten a 7,50 euro Nederland en 9,75 euro in België (ongeveer) voor het retour zijn voor uw eigen rekening. Dit geldt ook voor als u het pakket aan de deur weigert en het direct naar ons wordt teruggestuurd.
  3. U print het verzendlabel uit en plakt deze op het pakket. Vervolgens levert u het pakket bij een PostNL punt in. Vanaf het moment dat u uw retour heeft aangemeld heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om te zorgen dat het retour bij ons binnen is.
  4. Wanneer we het retour binnen hebben controleren we het pakket. Wanneer dit oké is storten we binnen 5 dagen het bedrag terug op uw rekening.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Pakket geweigerd/ niet opgehaald

Mocht u een pakket weigeren of niet ophalen bij een service punt dan behandelen we dit hetzelfde als een retour alleen komt er 2,50 euro extra bij vanwege de administratiekosten. Per 1 juni zijn we van DHL overgestapt naar PostNL. PostNL rekent geen extra kosten voor het terugsturen, dus doen wij dat ook niet. U betaald alleen de verzendkosten heen en administratie kosten en geen kosten meer voor de heenzending.

Mocht u een pakket niet geweigerd hebben, maar staat dit wel vermeld bij de Track en trace? Mail ons en we lossen dit (kosteloos) voor u op.

Uitgesloten van retour

Uitzondering op retourneren zijn artikelen waarvan de verzegeling gebroken is of die snel bederven. Let op dat alleen ongeopende, opgebruikte artikelen geretourneerd kunnen worden. Als de verzegeling is verbroken, mag het product niet teruggestuurd worden.

Modelformulier herroepingsrecht

U kunt het formulier modelformulier-voor-herroeping en meesturen, maar dit hoeft niet. Let er wel op dat u uw bestelnummer vermeld bij het retourneren.

Vragen?

Neem dan contact op met onze klantenservice via mail info@PureNaturals.nl  of bel 06 – 145 99 695.